maandag 6 februari 2017

Voornemens aan het woord bij Life By Jess.



Vandaag ben ik aan het woord bij lifebyjess.nl. Ik vertel jullie mijn goede voornemens. "Vandaag" is niet echt correct, moet ik toegeven. Ik schreef deze blog in december... Twee maand later komt hij online, een beetje spijtig maar dat heb je als je op een lange wachtlijst komt te staan. Maar geen probleem voor mij hoor, ik vind dat we samen op elk moment van het jaar aan onze voornemens mogen denken! 


 Ga naar...

Wat zijn jouw goeie voornemens? Heb je ze al kunnen waarmaken, of aan welke ben je aan het werken? Hopelijk kan ik jullie met deze gastenblog inspireren en vooral stimuleren om onze voornemens uit te laten komen! Lees hier meer... Bedankt Jessica voor de samenwerking!

Dankbaar zijn voor elke dag, en genieten van de kleine dingen!

Update: Onze kleine Rodney gaat nu al een maand naar school. En wat doet hij het goed! Hij moet enkel nog leren uit een beker drinken, want hij is dol op een rietje! En we zitten volop in de potjestraining. Verleden week vrijdag ontdekte ik rode bolletjes op zijn rug, mijn kleine peuter is naar huis gekomen met de windpokken! Wat is hij nu knap! ;-) 

Liefs, Silvy 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!