dinsdag 7 februari 2017

In loving memory... Amper 17 weken.



Hier een vervolg op mijn gevoelig thema: afscheid nemen. Omdat ik ook vind dat die triestige verhalen moeten gehoord worden. Ook op andere blogs. Taboe of niet, ik wil deze belevenissen extra in de kijker zetten. 

We zijn nu in een jaartal waar veel taboes uit de kast kunnen komen, dus ik vind dat dit ook kan op mijn blog! 

 Lees mee op Twinkelbella

Waar is die doos zakdoekjes ook alweer gebleven? Lees hier mee op Twinkelbella: een blog van Saskia. Een aangrijpend verhaal van Anne, ze deelt ons haar verhaal mee: een emotionele gebeurtenis dat plaats vond in de jaren '80. Een tijd waar mensen anders omgingen met verlies... Om helemaal stil van te worden.

Sterkte! 


Liefs, Silvy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!