woensdag 2 november 2016

Op visite bij: Live Your Life Reading.


Mag ik jullie het grote nieuws vertellen? Ik heb een geheimpje dat ik al een paar dagen stil hou omdat er toch wel wat voorbereiding aan vooraf gegaan zijn... Maar eindelijk mag ik onze samenwerking aan jullie verklappen: eergisteren ben ik op visite geweest bij Marrit Beekman! Volg haar hier op Fb ! 

Ik heb een artikel mogen schrijven voor haar blog: https://justmejustbooks.wordpress.com/

justmejustbooks

Bedankt Marrit, voor het vlotte contact en de goeie samenwerking! 
Bedankt dat mijn artikel op jouw blog een plaatsje krijgt! 

Meelezen? Hier kan je mijn artikel lezen: 

Liefs, MaMa TeiGetje Silvy.

 Lees hier verder...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!