maandag 14 november 2016

Kunst met Karakter 03


 Klik hier om naar de pagina te gaan...

Wat was ik aangenaam verrast toen ik dit weekend naar mijn berichten keek!
 Ik zag daar een leuke foto gemaakt door Iris van der Stokker.

Haar schoonmoeder geniet graag eens van een glaasje wijn: “It's a way of life.”

“Als cadeau voor Moederdag wilde ik daarom iets met wijn doen. 
En dacht: Laat ik eens kijken of ik kan schilderen. En ik scheen het te kunnen!” :-)

Ik ben er zeker van dat haar cadeau haar schoonmoeder heel fier en gelukkig gemaakt heeft!
Bedankt Iris om jouw creatie met ons te delen! 
En heel fijn dat je ontdekt hebt dat je kan schilderen, 
zo zie je maar dat er echt in elk van ons een kunstenaar zit...

MaMa TeiGetje Silvy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!