zaterdag 8 oktober 2016

Natuur in puntjes...





Mijn mama stuurde me vandaag iets heel bijzonder: een tekening van in mijn jongere jaren. Ik zat toen in het 4de leerjaar. Vervlogen memories die ik me niet meer herinner, maar mijn mama weet het nog helder. Het was een opdracht van de meester: maak een natuurtekening van alleen puntjes. Als ik deze terug zie herken ik ze wel, en ik denk dat ik er veel aandacht aan besteed heb. Zeker als je al die verschillende kleuren puntjes bekijkt! Zalig! Ik weet nog hoe ontspannen het vroeger voor me was om te tekenen. Als ik deze terug zie krijg ik weer zin om een hele doos stiftjes boven te halen, en me weer volledig te laten gaan… Bedankt oma, voor deze ontdekking op jouw zolder! Ik heb er indertijd een 10/10 voor gekregen van de meester. Misschien dat ik morgen er mijn eigen kindjes mee kan gaan inspireren?

MaMa TeiGetje Silvy 

Klik voor een GROTER formaat...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!