zondag 30 oktober 2016

Halloween'16



Voor ons geen duistere Halloween tocht door het bos met griezelige spoken. Ik vind de kinderen nog wat te klein om tot stukken in de nacht rond te lopen in een donker bos. En ik denk als Roselinde serieus geschrokken is, dat ik ze niet meer in slaap krijg! Ze roept nu 's nachts al uit dat ze bang is als haar batterijen van haar lampje leeg zijn... 
Maar als troost kregen ze vandaag een Lego uurtje met mama! Nadat we alle blokjes gevonden hadden in onze verzameling dozen per kleur, gingen we aan de slag. Ik had leuke inspiratie gevonden op Pinterest en zo trok ik onze kindjes mee in mijn dolle idee. Dit is ons resultaat! Wat vinden jullie ervan? 

MaMa TeiGetje Silvy 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!