vrijdag 28 oktober 2016

creations of Leijton


Vandaag een bijzonder Nederlands bedrijf in de kijker: creations of Leijton. Een bruidsmode - fabrikant die zo uniek is omdat zowel hun design als productie plaats vindt in Nederland.
Jarenlange ervaring en aanpasbare japons maken dat dit prachtige creaties opleverd. Ik ben een grote fan!

Als bruid stond ikzelf te pronken in een aquapastel blauwe jurk (van een andere winkel), met glinsterende siersteentjes en een zachtvallende stof voor korter dan achter. Maar mijn eerste droom was een stijlvol stuk uit een collectie van creations of Leijten - Be The Light! 


Nee, ik schrijf deze blog niet om er iets op te verdienen. En ja, het is natuurlijk gratis reclame voor hun bedrijf. Maar dat doe ik met veel plezier! Ik heb geen fashion blog, en ik doe ook voorlopig niet aan Give Away win acties. Maar ik schrijf deze blog gewoon omdat ik hun collectie’s zo mooi vind, en dat mag toch? Ik heb contact opgenomen met hun, en ze zijn op de hoogte van deze blog. Ze zijn zeer enthousiast over mijn artikel!


Hier laat ik jullie drie foto collage’s zien die ik zelf gemaakt heb. Zo krijgen jullie een goed idee van welke creaties ze zoal hebben… Trouwen in het wit? Ook hun andere kleuren vind ik geweldig! 


Je vind hun in verschillende verkooppunten, en hier staan ze online:


Ook eens een dikke pluim voor de modellen en de fotograaf,
want het zijn één voor één echt prachtige foto’s op de site!

MaMa TeiGetje Silvy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!