donderdag 8 september 2016

Nieuw begin


Afbeeldingsresultaat voor nieuwe job

Enthousiast
en met een gouden hart,
op een nieuwe werkplek
maak ik mijn nieuwe start.

Met een frisse haarstijl
en een zenuwachtige glimlach,
spring ik op mijn fiets
klaar voor elke fulltime dag.

Vriendelijke woorden
en een stevige handdruk,
een warm ontvangst
geven mij de eerste indruk.

Enkele dagen later nu
enkel mijn voetjes doen wat pijn,
maar het voelt goed
dat ik eindelijk mezelf mag zijn.

Ik ben daar welkom
ook ik leer veel bij,
ik word aanvaard in het team
en dat maakt me reuze blij.

De mensen zijn daar zo dankbaar
dat je zoveel voor hun doet,
door een attent gebaar krijg je een glimlach
en dat doet oh zo goed.

Ik ben van ver gekomen
om hier nu te staan,
de vele keuzes waren zwaar
maar die last laat ik nu gaan. 


MaMa TeiGetje Silvy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!