zondag 11 september 2016

Kiss the Baker


Een nieuw voornemen heeft zich in mijn hoofd genesteld... Af en toe ga ik ook een blogje schrijven over eten, koken, of iets wat daarbij aansluit. Stel je niet te veel voor, geen culinaire hoogstandjes hier. Maar wel menu's waar je de laatste druppel saus van je bord aflikt. Want hier is de grote chef-kok mijn man. Persoonlijk vind ik dat hij 5 sterren verdient, altijd maakt hij wel iets lekkers klaar. Ik sta ook wel eens te koken maar alles wat ik weet heb ik van hem geleerd.

Vandaag is het zondag. Zonnige zondag wou ik typen. Waar het gisteren een prachtige zon boven op mijn witte was scheen, hangen nu grijze wolken te druppelen. Dus vandaag is het gewoon zondag. En ik wou iets uitzonderlijk doen. Onze kindjes hebben zo de gewoonte als hun buikje knort dat ze roepen: "MaMaaaaaa, mag ik één koekje?" Vaak herhaald die vraag zich nog wel drie keer... Omdat onze koekenschuif vooral bedoelt is voor school, en ook niet eindeloos vol blijft wou ik iets anders verzinnen. Daarom besloot ik vanillepudding te maken! Daar zijn onze kinderen echt verlekkerd op, merk ik aan hoe ze al klaarstaan om de lepel af te likken. :-) 



Dan laat ik me graag eens gaan: haal ik de meest mooiste (of gekste) tassen uit de kast... 
Nu nog even afkoelen, en straks strooien we er alle kleurtjes muizenstrontjes op (hagelslag voor de Nederlanders onder jullie). Weer een lekkernijtje in ons knorrige buikje! Winnie the pooh zou jaloers zijn!

Liefs MaMa TeiGetje Silvy 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!