woensdag 13 juli 2016

Check!


Met nog maar één maand te gaan komt onze trouw nu toch wel héél dichtbij... En ik moet jullie zeker niet opbiechten dat ik veel zenuwen heb. Jurgen noemt me al bridezilla, waar ik nog mee kan lachen hoor. Maar als mensen om je heen elke keer als ze je zien vragen: "En? Hoe is het met de voorbereidingen?" Dan krijg je daar toch ook wel stress van ze. Vooral als ik mijn mama hoor, want die telt al af in dagen en uren. Daar krijg ik pas al grijze haren van!

Van in het begin was de afspraak dat we zelf zo veel mogelijk gingen plannen. En we hadden het niet verwacht, maar eigenlijk komt daar wel heel veel bij kijken. Veel problemen met onze voorbereidingen hebben we niet zo gehad, maar wel vele uren zoekwerk op het internet. Waar kun je dat kopen? Wat zijn de prijzen daarvan? Inspiratie op het net genoeg, maar wat past nu het beste bij ons? Onze trouw zal niet helemaal traditioneel zijn, veel punten zullen echt totaal niet in het plaatje passen dat veel mensen voor ogen hebben. Maar het is onze trouw, wij gaan trouwen met elkaar. En het zal een trouwfeest zijn naar ons hart.


Afbeeldingsresultaat voor verlovingsring

Afbeeldingsresultaat voor checklistDe verloving is gestart met een ring. Eerst hangen de hartjes in de lucht, en dan komen die checklijstjes ineens in mijn hoofd spoken... Lijstjes met punten die ik maar al te graag zo snel mogelijk afgevinkt krijg...

Ik wil geen hele opsomming geven die jullie toch maar zou vervelen. Want veel details wil ik niet lossen omdat ik de spanning erin wil houden voor jullie. Daarom heb enkele icoontjes bij elkaar gezocht waar al een vinkje mag bijstaan. Hier mijn eigen checklijstje:


Afbeeldingsresultaat voor vinkje        Afbeeldingsresultaat voor enveloppe              Afbeeldingsresultaat voor hartjes             Afbeeldingsresultaat voor stadhuis berlare            Afbeeldingsresultaat voor plaats aanduidingAfbeeldingsresultaat voor jurk 

Check:  datum  -  save to date  -  getuigen  -  feestzaal  -  stadhuis  -  jurk  -  kleurenschema
                                                  gastenboek
Afbeeldingsresultaat voor vinkje

        Afbeeldingsresultaat voor blauwe saffier         Afbeeldingsresultaat voor dj     Afbeeldingsresultaat voor menu       Afbeeldingsresultaat voor vlagjes           Afbeeldingsresultaat voor vlaggenlijn     Afbeeldingsresultaat voor pumps     Afbeeldingsresultaat voor juwelen         Afbeeldingsresultaat voor auto

    juwelen  -  dj  -  eten  -  fotograaf  -  versiering  -  schoenen  -  outfit kindjes  -  vervoer



Nog te doen: Taart bestellen, nagels en kapper, bloemen, bedank cadeautjes. Valt allemaal nog mee, we zijn goed op weg door onze planning. Door alles heen zijn Jurgen en ik altijd heel goed overeen gekomen. We zijn het veel met elkaar eens. Al steek ik wat meer tijd in de versiering, want ik maak veel zelf. En heeft Jurgen nog enkele surprises voor mij... Ik ben nieuwsgierig hoe deze dag gaat verlopen. Maar van iets ben ik wel zeker, dat de liefde in de lucht zal hangen en dat we ervan gaan genieten!

MaMa TeiGetje Silvy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!