dinsdag 2 februari 2016

Foam clay


Dankzij een collega op het werk met een gouden tip heb ik iets nieuws gevonden voor onze twee grote knutsel fans... 

Het noemt foam clay, ik had er nog nooit van gehoord. Maar mijn collega haalde verschillende figuurtjes uit haar handtas en ik was meteen verkocht! Nieuwsgierig hield ik die dingen in men handen en dacht ik: dit wil ik ook! Daar zullen ons kindjes dol op zijn! 

Eerst was het : " Mama, wat ik dat?!" Met grote ogen...

En: "Ohh, dat plakt..." Fronsende wenkbrauwen...

Maar ik moest ze helemaal niet aanmoedigen om dat plakkerige spul tussen hun handen te rollen, lijkt wel een beetje op die plasticine van vroeger... Maar met deze knutsel klei hoef ik nadien de grond niet schoon te vegen, handig! 



Dit is ons resultaat: 
Wat weinig, maar het was onze eerste positieve ervaring :-)
Mama haast zich naar de winkel om piepschuim figuurtjes, laat die kids zich maar lekker uitleven! 

Nog enkele afbeeldingen van op google: 

geeft mama al een idee voor de volgende Knutsel Prutsel - ronde ... 

- MaMa Teigetje -


Afbeeldingsresultaat voor foam clay Afbeeldingsresultaat voor foam clay  Afbeeldingsresultaat voor foam clay


Afbeeldingsresultaat voor foam clay  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!