vrijdag 9 oktober 2015

Stil?


Enkele dagen was het opvallend stil op mijn blog. Maar dat heeft een geldige reden: ik ben namelijk heel druk bezig geweest met kaartjes te maken. Knippen, plakken, ... De hele tafel lag een paar dagen vol gezaaid met kleurrijk papier, theelichtjes, glitters en allerlei kleine plak dingen.
Die vele uurtjes hebben toch resultaat opgeleverd! 
Die je hier kan bekijken.

Ook heb ik een prachtige verrassing klaar voor mijn roze prinsessen meisje, enkel nog een kadertje kopen en stiekem omhoog hangen in haar kamer... Ben eens benieuwd naar haar reactie!
Tekening, klik hier.

Zoals je ziet heb ik ook een leuke geboorte tekening gemaakt, voor een jongetje: Vic. De mama mag nog een uitgebreid cadeau verwachten, maar dit is toch al een voorproefje. 

Ook mijn WeLkom pagina en mijn Me pagina zijn een beetje aangepast. 

Veel kijkplezier! 
Laten jullie weten wat jullie ervan vinden?! 

Liefs MaMa TeiGetje Silvy
-xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!