dinsdag 21 juli 2015

Weekje Feest!


Verjaardag smileys Verjaardag smileys Een weekje FEEST ! Verjaardag smileys Verjaardag smileys


Mijn kleine meid is 4 jaar geworden.
Ze genoot van elk moment,
met steeds een glimlach op haar gezichtje
en zonder grote zorgen. 

Pakje

Voor de eerste keer gaan bowlingen,
een fruittaart met een roze spin,
familie op bezoek en bbq eten.
Dansen, springen en natuurlijk "Let it go" zingen.

Verjaardag mini plaatjes

Veel foto's om uit te kiezen.
Welke zou ik jullie nu kunnen tonen?!
Die foto's betekenen me zoveel,
geen eentje zou ik willen verliezen.

Verjaardag mini plaatjes

Daarom laat ik deze aan jullie zien.
Ze is zo mooi, mijn lieve dochter.
Blauwe oogjes, blonde lokken,
verdient dit plaatje een 10 ?

-Mama-




1 opmerking:

  1. Voor Roselinde;

    Ik weet nog goed dat ik je voor het eerst in mijn armen had. Je was zo een klein tenger babytje. Jij bracht mijn mamagevoelens naar boven, en dankzij jou werd hier gesproken over een kindje!
    Ondertussen ben je een flinke meid van 4 jaar. Ik weet zeker dat je mama en papa je graag zien!

    Groetjes
    Hilke

    BeantwoordenVerwijderen

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!